Rezervacija prostorov in opreme

Rezervacija prostorov in opreme je sodobna, enostavna in uporabniku prijazna spletna rešitev, uporabna praktično na vseh področjih, tako poslovnega kot tudi zasebnega življenja. Omogoča rezervacijo prostorov, dvoran, sejnih sob in drugih predmetov najema, kot so projektorji, prenosniki, navigacijske naprave, ...
Zasnovana je kot spletna rešitev v oblaku, ki omogoča uporabnikom dostop s pomočjo računalnika, tablice ali pametnega telefona in internetne povezave kjerkoli in kadarkoli.

Področja uporabe:

  • Poslovna uporaba; podjetja, ki uporabljajo skupne predavalnice, sejne sobe in opremo oziroma oddajajo svoje prostore in opremo drugim uporabnikom;
  • Športne dejavnosti; fitnes centri, tenis in bowling klubi, osebni trenerji,...;
  • Šole, društva, organizacije; ki oddajajo svoje prostore, telovadnice in ostale kapacitete zunanjim uporabnikom.

Prednosti za uporabnike:

  • Dostopnost kjerkoli in kadarkoli; uporabnik ni več omejen na delovno mesto ali na računalnik, kjer ima nameščen trenutni program za vodenje rezervacij;
  • Minimalni stroški; za uporabo spletne rešitve se plačuje mesečna najemnina. S tem odpadejo stroški nakupa, namestitve in novih različic programa;
  • Brez namestitve programa; za uporabo spletne rešitve je potreben samo računalnik, tablica ali pametni telefon z dostopom do interneta in spletni brskalnik;
  • Enostavnost uporabe; sistem pomoči in enostavnost spletne rešitve zagotavljata takojšnjo uporabo in minimalen čas uvajanja;
  • Varnost pred izgubo podatkov; tudi če se pokvari računalnik, so podatki varno shranjeni v oblaku in ves čas dostopni;
  • Samodejna posodobitev; spletna rešitev se posododablja samodejno, zato ima uporabnik na voljo vedno najnovejšo verzijo, brez dodatnih namestitev ali posodabljanja.

Kaj omogoča:

  • Enostaven vnos rezervacij s pomočjo koledarja; rezervacije vnašamo, popravljamo in brišemo v dnevnem ali tedenskem koledarju;
  • Preverjanje in preprečevanje dvojnih rezervacij; spletna rešitev avtomatsko preprečuje vnos dvojnih rezervacij s strani različnih uporabnikov;
  • Možnost vnosa ponavljajočih rezervacij; posamezno rezervacijo lahko ciklično ponavljamo na določeno časovno periodo (dnevno, tedensko, mesečno,...);
  • Obveščanje uporabnikov o stanju rezervacij; spletna rešitev preko elektronske pošte avtomatsko obvešča uporabnike o stanju njihovih rezervacij;
  • Določitev obdobij v katerih rezervacije niso možne; tu gre lahko za dneve in obdobja nekaterih praznikov ali pa za obdobja v katerih uporabniki ne morejo uporabljati prostorov ali opreme;
  • Upravljanje s predmeti najema; administrator naročnika lahko poljubno dodaja nove predmete najema, do števila, ki je določeno z izbranim naročniškim paketom;
  • Upravljanje z uporabniki; administrator naročnika lahko poljubno dodaja nove uporabnike, do števila, ki je določeno z izbranim naročniškim paketom;
  • Prilagoditev parametrov; administrator naročnika lahko nastavi nekatere funkcionalnosti spletne rešitve in jih prilagodi potrebam uporabnikov;
  • Večjezični uporabniški vmesnik; spletna rešitev omogoča nastavitev uporabniškega vmesnika za različne jezike. Trenutno podprta jezika sta slovenščina in angleščina.